Morgon

Godmorgon godmorgon. Snart ska jag gå iväg  till skolan. Idag är det fredag vilket är hur skönt som helst. Även fast veckan har gått snabbt är det alltid lika najs!
Sa ju att Sollentuna vann igår, men på slutspelet på söndag ska vi krossa dom!
Gissa vd jag åt till frukost? (a) haha, ja, fil med socker, havregryn, och banan. Det måste testas! Nej nu ska jag gåå ner och titta lite på Svampbob :)
Juste! min ringsignal äger!
Are you ready kids?
AJ AJ KAPTEN
I can't hear you
AJ AJ KAPTEN
oooooooh, who lives in a pineapple ander the sea?
SpongeBob SquarePants
Absorbent and yellow and pourous is he!
SpongeBob SquarePants!
If nautical nonsense be something you wish,
SpongeBob SquarePants
Then drop on the deck and flop like a fish!
SpongeBob SquarePants!
Ready?
SpongeBob SquarePants, SpongeBob SquarePants,
SpongeBob SquarePants!
SpongeBob SquarePaaaaannttss!!!

HA HA HA HA !!!!

Mjou, där har ni den! Det med kusriv text sjunger barnen och det med fet text sjunger piraten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0